Nufadz Hijabistyle. Koleksi terbaru dari Nufadz!

Sunday, July 21, 2013

Firman Allah SWT yang bermaksud: "Hendaknya mereka itu melabuhkan tudungnya sampai ke dadanya, dan janganlah kamu mendedahkan aurat dan perhiasan kamu kecuali apa yang terzahir" . Surah an-Nur ayat 31
Assalamualaikum kawan2 semua!

Alhamdulillah. Hari ni dah masuk Ramadhan ke 10. Macam mana pusa dan ibadah kita? Harapnya pesta ibadah ni akan terus hangat hingga ke hari dan saat terakhir Ramadhan. InsyaAllah.

Kali ni saya nak perkenalkan line up baru dari nufadz iaitu perkenalkan:

'Nufadz Hijabistyle. Because we are Muslimah'

Apa yang saya cuba bawakan dari koleksi ini ialah, saya nak kawan2, sahabat handai, saudara mara sama berjuang dalam menjadi muslimah yag sebenar dan patuh dengan perintah Allah untuk menutup aurat.
Usaha saya kecil tapi saya harap sangat usaha ini berterusan.
"Wahai Nabi, suruhlah isteri-isterimu dan anak-anak perempuanmu serta perempuan-perempuan yang beriman, supaya melabuhkan pakaiannya bagi menutup seluruh tubuhnya (semasa mereka keluar); cara yang demikian lebih sesuai untuk mereka dikenal (sebagai perempuan yang baik-baik) maka dengan itu mereka tidak diganggu. Dan (ingatlah) Allah adalah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani." (Surah Al-Ahzab:59)
Untuk harga promosi dan harga pengenalan, saya atwarkan RM20 sahaja untuk setiap helai tudung, shawl kami.

Jom kita jamu mata!






utk lebih koleksi...jom klik sini
https://www.facebook.com/#!/nurul.affendi.5/media_set?set=a.10151719238974752.1073741826.523704751&type=3

jom shopping tudung raya!




0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails