Aku yg terbaru

Friday, October 4, 2013

Lama betul x update blog. Bersarang kot kan? Tap alhamdulillah. Walaupun blog ni dh makin berhabuk tp masih ada yg sudi dtg mungkin utk buat rujukan beberapa perkara. (Bajet glamer)
Sumpah sekarang aku makin bz. Alhamdulillah. Anak2 dah makin besar. Sehat. Makin cerdik. Maisarah dan iyas tak lama lagi nk kena hantar pegi school. InsyaAllah.
Keje kat opis makin menjadi2. Rasenye tak cukup 24 jam utk aku. Tak kira waktu cuti atau x. Mmg otak sentiasa pikir pasal masalah kt pejabat. Sumpah letih. Anak dan suami mmg dekat tapi rs macam xcukup masa nak spend bersama. Ikutkan hati mmg nak resign. Takpelah hidup tak kaya asalkan happy. Ayat cliche kan?
Alhamdulillah. Sekarang bisnes kad kahwin makin melimpah rezekinya. Tq Allah. Syukur alhamdulillah. Ada sesiapa yang nak tempah kad kahwin? Jom ziarah fb mykadkahwin online. Boleh jugak kalau nk bukak blog kami. Kykadkahwin-online.blogspot.com. banyak design terbaru  dan yang pasti harga kami masih rendah.
Satu lagi aku dh buka bisnes shawl. Alhamdulillah. Juga dapat sambutan. Nufadz hijabistyle. Because we are muslimah. Target aku satu je. Nk lebih ramai orang peka tentang kewajipan menutup aurat dengan sempurna. Shawls aku pon harganya murah je. Sesiapa nk view boleh buka fanpage nufadz hijabistyle.
Bnyk lg perancangan aku utk keluarga. Aku memang target utk resign suatu hari nanti. Bukan sbb rimas dengan tugasan harian tapi aku nk fokus pada keluarga. Aku sayang anak2 dan suami. Tanggungjawab aku utk jaga rumahtangga. Semoga Allah permudahkan.
Cukuplah intro aku utk sementara. Harap sgt aku rajin update blog. Supaya lebih banyak cerita dan ilmu dapat aku kongsikan. InsyaAllah.

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails