Penjunjung nama AYAH

Monday, June 17, 2013

nurulhuda NOOR AFFENDI

sampai bila2 saya tetap menjunjung nama ayah saya.
saya bangga punya ayah seperti ayah saya.
ayah saya sangat hebat.
TQ Allah kerana menghadiahkan ayah sehebat dia.

ayah saya sangat baik.
baik dengan semua.
tak kira siapa, umur atau pangkat.
semoga pengakhiran ayah saya juga sangat baik.

Allah sayangkan ayah saya lebih dari saya dan yang lain sayangkan dia.
tahun kedua tanpa ayah kami masih gagah.
gagah demi mak.
hanya rindu yang sangat menebal.
kadang-kadang kami jatuh dek kerana rindu yg tebal.
tapi kami bangkit demi mak dan lain.

saya tiada ayah lain di dunia ini.
saya harap saya dapat jumpa ayah saya kelak.
bukan di dunia tapi di syurga nanti.
amin. bersama mak dan lain2.

anak2 saya juga punya seorang ayah.
ayah anak2 saya juga hebat.
mampu menguruskan anak2 saat saya sibuk dengan urusan kerja.
ayah anak2 saya kekadang kuat melenting.
tapi semua demi kebaikan anak2 saya.
anak2 saya beruntung punya ayah seperti dia.
ayah anak2 saya juga baik.
saya juga berdoa semoga segala yang baik juga Allah kurniakan pada dia.
ayah anak2 saya tak pernah lokek.
kalau ada rezeki lebih, memang dia tak pernah lupa anak2 dia.
maisarah kalau dengan ayah sangat manja.
pantang merengek tgh malam pasti ayah yg bangun dulu tepuk dan gosokkan badan maisarah.
iyas juga manja dengan ayah.
pantang tgk ayah pegang kunci kereta mesti nak ikut.
semoga ayah anak2 saya terus hebat di mata mereka.
semoga terus menjadi yang terbaik dalam diri mereka.
saya pasti anak2 saya sayang sangat ayah mereka.

HAPPY FATHER's DAY buat ayah saya dan ayah anak2 saya.

Saya sayangkan kalian dunia dan akhirat.

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails