stress nak mati! : stori tentang gigi

Monday, December 31, 2012

Maisarah refuse makan ubat.
Die tanak gosok gigi.
Die sikit pon tak cuba membantu untuk pulihkan gigi.
Yang beria mama die.
Yang org ramai nampak macam seorang yang kejam gile.
Menjerit melolong.
Memekik suruh maisarah gosok gigi.
Sengaja biarkan maisarah menangis.
Mengugut macam2.
Sumpah aku stress!
Lagi stress dari kena stay back sampai pepagi buta siapkan keje kat opis.
Stress sampai ada rasa better aku mati!
I know theres a better solution.
Tapi sket pon aku tak nampak.
Tolong aku ya Allah.
Bantu aku ya Allah.
Tenangkan hatiku ya Allah.
Fine. Kalau itu yang maisarah nak.
Ok. Kita tak yah gosok gigi.
Kita takyah makan ubat.
Biarkan maisarah menangis setiap masa.
Biarkan mama pon menangis setiap kali maisarah menangis.
Air mata murahan ni memang akan sentiasa mengalir.
Biarlah apa nak jadi pon.
Mama better giving up!!
Fin.

Published with Blogger-droid v2.0.9

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails