sekali lagi maisarah demam...~sigh

Friday, September 9, 2011

mlm tadi maisarah buat mama, ayah n uncle iman die panik.
lupe lak nak stori...iman adek bongsu aku ade kat umah aku. transit before die balek utm.
back to the stori..maisarah dah mule tunjuk tanda2 demam mase aku kat umah along petang smlm.
kat umah along, jue ade bg die ubat demam.
bile kitorang balek umah, maisarah sambung tido. maybe sbb badan dah tak larat.
tetibe en fadel kejutkan aku tido.
skali tgk muke maisarah dah biru.
bibir die pucat. muke pon pucat. aku,en fadel ngn iman panik giler.
tak cakap bnyk kitorang trus begegas pegi spital sg buloh.
mase tu dah pukol 12 mlm!
dalam perjalanan maisarah sangat tak bertenaga!
aku dah siap nangis bile tetibe maisarah tak bg respon bile aku panggil2 die.
aku tepuk2 badan, muke die, die langsung tak de respon!
ya Tuhan time tu aku dah nak meraung.
tetibe aku terdengar die bernafas.
alhamdulillah. lega sangat! en fadel dah bawak kete 170kmph!
sampai je spital maisarah dimasukkan ubat bontot!

kitorang kat spital hampir 3jam jugak la!
pagi tadi die ade appointment ngan pakar ENT.
pasni lagi smggu lak appointment die.
tgh ari tadi suhu die 40.3 jugak la.|skang ni die tido.

get well soon sayang. mama sayang sangat maisarah!
cepat sehat ye nak!! mama dah sunyi sbb tak dgr maisarah bebel!

notakakiku: rindu atok kah maisarah?

1 comments:

Yu'xan Lee said...

Maisarah cepat2 baek yea, cian maisarah.... Nurul be strong k.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails