maisarah check out dari taska murni!

Monday, September 12, 2011

arini aku pepagi lagi anta maisarah kat umah suzie yang lebih mesra aku panggil babad!
sejak insiden muke biru las friday aku tekad tanak anta maisarah kat taska lagi.
bukan sbb taska tu tak bagus dan bukan jugak sebab taska tu punca anak aku tetibe high fever.
dah rezki maisarah camtu. maybe antibodi anak aku tak sekuat anak orang laen.
so mane yg aku bleh elak tu aku elak la awal2.
sejak maisarah dok taska almost every month die demam.
so aku tanak amek risiko lagi. aku dah decide maisarah perlu dikeluarkan. lagipon aku dan nak cuti bersalin nex month. so kire die amek cuti awal la.

aku bukan nak kate babad yang terbaek.
tapi sebagai besfwen aku yg aku dah anggap cam adek beradek aku sendiri aku yakin die bleh jaga maisarah cam die jage adif anak die sendiri.
lagipon aku mmg selesa ngn bad. tak bnyk berkira!

maisarah so far dah makin sehat. cume kekadang die merengek2 manja.
maybe blum total sehat. makan pon still kurang. tapi dah mula bergerak aktif.
alhamdulillah.

maisarah sayang...bebaek ye dok umah mama bad.
jgn gadoh2 ngn abg adif tau!
maen baek2!
ptg nnt mama datang amek!

notakakiku: trauma dengan kejadian las friday!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails