Sebulan je lagi..

Tuesday, September 13, 2011

ni BUKAN Lintang anak pesisir k! ni maisarah anak aku! hahaha~
sebulan je lagi tinggal untuk aku concentrate 100% kat maisarah.
aku admit sejak bulan pose aritu aku dah kurang bacakan die buku.
dah kurang layan die maen2.
dah kurang ajak die solat skali.
dah kurang ajar die iqra' (eh aku dah tinggal smenanye! aiyak!)

camne ni?
tinggal lagi sebulan jek ni.
aku kene bnyk berborak ngn maisarah!
nanti tadek la aku rase ralat sngat bile adek baru kuar!

dah start rindu kat die.
ntah ape die buat kat umah bad.
kompem asek tgk tv je!
huhu~

notakakiku: permata hati ayahanda bonda

1 comments:

dcharmed said...

kalau lintang anak pesisir pun ok ape... BIJAK GILER macam lintang!!! yeah yeah!

*maisarah dah besar nanti jangan gatal-gatal buat rebonding okay!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails