Selepas seminggu raya sakan..

Thursday, September 8, 2011

nak kate aku raya sakan sangat idok ler.
tapi yg buatkan aku rase raye aku sangat sakan tawun ni sbb aku dapat raye kat dua2 kampung.
batu pahat n terengganu.

memandangkan aku dah mencecah 34minggu...
badan aku tadek la sekuat badan pompuan yang solid molid tanpa sebarang pembawakan.
aku admit badan aku cepat lenguh2.
cepat benor terase letih.
bangun duduk pon dah susah.
kaki aku mula membengkak...mak aku kate cam dah tak lame..suspen2.
diri pon dah tak bleh lelame.

petang ni aku ade cek up!
ni yg buat gua rase cam mati ni.
mati akal je la.
sepanjang cuti beraye dua kali je aku telan hematinik (ubat-ubatan).
aku makan sesuke ati aku..aku telan je sume yg aku rase sedap!
aku minum air gas almost everyday!
so kompem berat aku naik mencanak agaknye!
mmg nak kene la aku ngn nurse kat klinik nnt!
yang paling penting..aku tak tandakan pon gerakan bayi!
aduyai!!!
kompem kene herdik ngn makcik2 nurse nnt!!!!

notakakiku: tetibe tekak terase nak makan ketupat palas. gua tak sempat rase raya lepas!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails