Warning Letter!!

Thursday, August 18, 2011


 
haha. aku dah dapat warning letter utk punch kad aku yg kaler ijau bulan Jun. kompem akan datang satu lagi untuk bulan 7 yang sama jugak ijau! mampos!

hmm..ok la! aku salah sbb datang lambat walaupun sumer yg merah tu bukan lambat ada gak yg aku tak punch kuar sbb balek meeting luar opis trus aku blek umah. pastu kalau aku datang lambat pon bukan setengah jam lambat. setakat seminit dua je.

ok enuff nurul. sumer tu alasan semata! demi mengimprovekan prestasi kerja aku. aku rela tukar WP aku ke WP2! sekian terima kasih.

notakakiku: wat u give u get back! sesame la kite rasa ye!

2 comments:

Unknown said...

tetibe teringat cam pernah bace email suh tukar waktu kerja yg sesuai...

Nurul Affendi said...

eh aku pon rase cam pernah bace email camtu. tapi ade tak die send kat diri sendiri ek? wakakakaka~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails