hapdet stori maisarah

Wednesday, August 24, 2011

cam lame je aku biarkan blog aku ni tersadai. dah nampak sawang sket dah!

cite fevret tentulah cite pasal anak! tapi aku tadek mood nk stori panjang2. kepala tgh pening ni.
batuk selesema datang balek. badan dah mule rase panas! so kite pendekkan stori je la ek.

alhamdulillah maisarah dah 16months. setahun 4 bulan.
makin bijak.
makin kuat merajuk...owh..sangat kuat merajuk!
makin garang...part ni aku lemah. die mmg sgt garang.
makin aktif berjalan...cara jalan dah rupe cam org berlari!
makin bnyk membebel walaupun satu ayat pon aku tak paham tapi aku angguk2 tanda paham.

tapi satu je yg aku rase agak sedeh..
pasni dalam mase 2 bulan lagi maisarah dah kene kongsi mama dan ayah.
dah tak bleh  nak bolot sorang2.
sbb tu agaknye die jadi garang.
prektis nak jadi kakak yg cengei!
kalau aku atau en fadel lambat buat ape yg die suh die punye merajuk tu..perghh..kalah aku!
hentak sane hentak sini. baling barang sana sini. uish..cam org besar la merajuk die.

pape pon maisarah...mama sayang maisarah!
syg sangat!

ni gmbar kat taska. baru pas merajuk ngan aku. skirt pon tanak pakai! suke la wat mama malu tau maisarah ni!

dah tinggi dah anak aku ni! dah bleh la pas ni tolong mama kat dapor!

notakakiku: still rase sangat sedeh kamera kene rembat! tinggal kamera henpon je la!

1 comments:

Anonymous said...

salam nurul.
aku byk nak tanye tp takde email add ko. so aku simplify soalannya:
1-ko jual cloth daiper kan (fad kata). brape 1/unit? klu pukal ada brape/rm?
2-2nd baby - girl@boy?
3-1st baby - deliver normal ke operate?

~naz ag~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails