Selawat Syifa'

Friday, June 10, 2011

baru lepas amek darah
Maisarah demam lagi. Kali ni demam tetibe. mula dengan suara tetibe jadi serak pastu malam tadi suhu badan die trus naek ke 38.8'c. so arini aku bawak la die g klinik tanglin.
tak sampai sebulan pon lagi demam yg aritu, arini die demam lagi. terpaksa la maisarah amek darah lagi skali.
yg tak bestnye..kali ni darah die tak bape nak normal. doc cakap ade kuman dalam darah. pastu sel darah merah die pon kurang sket.
ari senin ni maisarah kene g tanglin lagi utk amek darah. sian maisarah. tadi pon dah meraung macam nak pecah anak tekak.
kalau la mama yg boleh take ur place sayang, dah lama mama buat. tak sanggup nak dgr suare maisarah meraung kuat2.
doctor ade tanye dalam salasilah famili aku ataupun en fadel ade tak pengidap thalassemia? aku cakap tadek. suspen aku bile don cakap camtu.
so ari senin ni maisarah kene amek darah utk test thalassemia and iron deficiency anemia.

mcv maisarah rendah sket dari paras normal
 aku harap tadek pape. maybe sbb die demam dats why darah die tak normal. insyaAllah.
mama hanya mampu berdoa sayang..selebihnya kite serah pada Allah ye nak. sebab Allah Maha Berkuasa!
meh aku sharekan selawat syifa' yang aku slalu gune everytime maisarah tak sehat.

Selawat Syifa’
Terjemahan:
Ya Allah, berilah rahmat ke atas penghulu kami, nabi Muhammad S.A.W. yang dengan berkat baginda, engkau menyembuhkan hati-hati, menjadi penawar dan menyihatkan tubuh badan juga memberi kesembuhan penyakit serta mengurniakan cahaya penglihatan dan kurniakanlah juga rahmat keberkatan dan kesejahteraan keatas keluarga dan sahabat baginda.
notakakiku: maisarah cuti lagi arini!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails