tahniah buat semua!

Thursday, May 19, 2011

first and foremost..congrats buat makcik fad kite yg telah dianugerahkan APC tahun ni! ntah bile turn aku kak fad oit! dgn prangai yg kuat melawan bos ni jgn kate APC...dapat bau APC pon tadeknye der! hahaha~

masing2 smenanye dapat rezeki yang hebat dari Allah. cume cara dan pemberianNya sahaj dalam bentuk yang berbeza. so dikesempatan ni aku nak ucap congrats buat kawan tersayang aku!

me...alhamdulillah tahun ni insyaAllah maisarah akan dapat adek. ekekek. malu lak aku rase. karang orang kate aku terlajak! wakakak. pedulik orang kate nurul oi. yg penting bagi aku rezeki Allah bagi n iadalah satu rezeki yang mmg terbaek dan terindah buat aku dan en fadel. alhamdulillah skang dah 18weeks. kejap je kan? insyaAllah 20 oktober ni maisarah secara official bergelar kakak. insyaAllah...buat semua tolong doakan yang terbaek utk aku dan keluarga!

kak fad..of cos la..dah2 tentu rezeki dapat APC. dengan berbaju baru berwarna biru yang aku beli kat teganu arini die secara rasmi dinobatkan Pekerja Cemerlang 2010 hebat!! tepuk2!! eh kak fad..aku perasan baju ko tu ade tanda harga lagik!! hamboi..excited pakai baju baru sampai lupe buang harga! wakakaka~ pasni jgn lupe blnje kitorang makan! flamming weih!!!

shaida..pon sama cam aku! wakakaka. berjangkit! tak lama lagi qareez dapat adek jugak! ekekek. rezeki kan? huhu~ ke terlajak?! ye la slame ni org ingat aku je yg terlajak! hahahah~ ade geng!!! lets kumpul anak banyak2 buat stok! hahahah~

utk cik noor! ye..kite sume tau! sminggu je lagi nak tukar title! huhuhu~ galok la tu! tu pon namanye rezeki! insyaAllah dengan penukaran title tu otomatik rezeki2 laen akan turut ikut masuk! insyaAllah. sori la beb tak dapat attend kenduri umah ko! dah payah dah aku nak dapat pluang berkumpul sume ahli kluarga! hopefully u can understand me! anyway..smoga berbahagia berdua hingga ke syurga! amin~

so utk kite semua! tahniah aku ucapkan! memasing Allah dah bagi rezeki. so..jgn ade yg dengki mendengki. ekekeek. kak fad slalu cakap aku dengki sbb doe dapat APC! hahahah. memang pon! sape tak dengki! kah kah kah~! yang penting..kite open table pasni! yeay!!! aku dah plan nak bawak korang sume g makan sok tapi kak fad lak tadek. ke nak tinggal die?? hahahaha~

notakakiku: Allah Maha Besar!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails