mama yang selfish~

Friday, May 20, 2011

aku hengat demam maisarah makin ok. alih2 balek umah smlm aku rase badan die sangat panas. dengan termometer yg ade aku sukat suhu maisarah. humang aih..39.5'c! oh Tuhan! sangat panas!

tak pikir ape dah aku ngn en fadel trus bawak die g klinik. sebabkan demam yg panas sangat, doktor masukkan ubat bontot! sian maisarah!

so mlm tadi kitorang tak dpat tido lena sbb bergilir basahkan badan maisarah dengan towel. towel yang dibungkus ngn ais tu pon trase bahang panas badan maisarah. susu pon dah tanak minum.

so pagi tadi cam besa aku bangun kol 5. bersiap iron baju bagai. tetibe en fadel bersuara..

"nak g keje gak ke?"
"ayg ade meeting. pastu ayg ade bende nak setel kat opis tu. dah lma sangat kes tu pending"
"maisarah?"
"dah kurangkan demam die?"
"nak letak umah mak ke?"
"hmmm...tak bleh ek?"
"die demam ni...panas ni badan die"
"tgk bape suhu die?
"39.3'c!"
"alamak...tinggi lagi ke? so camne? ayg ade keje."
"el la...sian maisarah"
"cuti dah tinggal sket"
"el je la. tgk maisarah. abg nak kene pegi kat farid arini. klu tadek hal penting mmg abg dok umah jaga die"
"ok la."

tgk tu...sket punye selfish mama ni. maisarah panas menggelegak pon mama nk pegi keje lagi. truk btol la mama ni maisarah. sowi ek. bile mama pegi baring sebelah maisarah mama pon trase bahang panas maisarah. mula la rase bersalah. sowi sayang! mama sayang sangat anak mama ni!

mama tak sengaja. mmg keje mama banyak tapi mama lupe maisarah nyawa mama. arini mama masakkan maisarah bubur ye. bubur sedap! ekekeke. kite dok umah sampai maisarah baek!

buat kengkawan. mmg aku niat nak blanje korang makan best arini. aku plan before ciknoor cuti tapi nmpknye tak kesampaian jugak! sowi geng!

notakakiku: tringat entry shaida smlm. insaf.

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails