Maisarah demam sebab mama die yang terlebih excited!

Thursday, May 19, 2011

ok aku admit. sebab aku yang overexcited las2 anak aku yg demam. sian die. aku rase die demam sebab bawak die berendam kat air terjun ari wesak lepas.

aku balek keje sampai umah peluk anak aku tetibe rasa badan die sangat panas. mata pon dah mula berair. bibir pon dah merah. aduhai. demam plak anak aku. sian die. mmg spnjng malam asek merengek la.

seb baek ade lagi ubat demam kat umah. so pagi tadi aku lambat masuk opis. again! hish. aku dah bangun awal pagi smenanye. cam besa la. iron baju. mandi. bekfes sket. time nak tukar cd die aku rase badan die still panas. rase cam tak sampai ati lak nak hangkut die bawak masuk kete dalam keadaan badan die yg tak sehat tu. so aku decide tunggu la cerah sket. biar die yg bangun sendiri. tak yah la aku kejut die.

maybe sbb demam arini ni die bangun kol 10! mane penah die bangun lewat. bangun2 je dah nangis. aku mandikan die pastu bagi die makan ubat lagi. then aku bersiap pegi opis. still kene pegi opis gak! aku malas dah nak cuti2 ni. takpe la tgk maisarah nye temperature pon dah turun ke 37.4. aku rase die dah ok sket.

sowi la maisarah sbb mama yng excited nak bawak maisarah kenal nature las2 maisarah yg demam. ape la mama ni. takpe...tu orang panggil demam pengenalan! hahaha~ lenkali mama bawak lagik keh!

muah muah!

notakakiku: sayang maisarah!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails