penyakit di waktu pagi hari

Wednesday, February 16, 2011

series sejak en fadel makin bz ni mood aku nak g keje dah sket down.
everytime aku bangun pagi nak g keje mesti aku tringat keje en fadel yg melambak.
en fadel perlukan pelukan pertolongan ku.
mane larat en fadel nak handle sorang2.
dengan customer lagi.
dengan design yg menggunung tinggi.
dgn nak melipat dan membungkus lagi.
haih...ape gune jadi partner klu tak membantukan?

nak je aku amek cuti.
tapi takkan nak cuti tetiap minggu.
ni yg buat aku tak sabar nak benti keje.
focus kat bisnes berjuang bersama en fadel.
kan?

at least aku dapat jaga maisarah dan adek2nya.
uish..sungguh tak sabar moment itu!

abg..sowi ek sbb tak dapat nak tolong abg bnyk2...

notakakiku: innama a'malu bin niat~

2 comments:

shaida said...

meh bg aku part time..jadi tukang lipat sudah la

erlyn erlyana said...

mau jugak!!!dapat 50sen ujung2 minggu pon jadik la..muahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails