saya bukan superhero

Monday, February 14, 2011

sume bende nak aku pikir.
pening.
lari naek turun naek turun.
meja tak penah nak berkemas.
bnyk fail kertas2 lintang pukang.
tak sempat kemas meja keje laen dah sampai.

takpe.
saya pasrah.
dah nama saya kuli.
patut saya yg buat keje.
tapi saya bukan superhero.
saya perlukan time break.
lets go holiday!
tak sabar nak plan another vacation!
bersama yang tersayang...oh heaven!

notakakiku: "apsal ko makin slim??" ok. i'll take it as compliment! hahaha. ade yg jeles!

2 comments:

fadhilah said...

ayat org mulut manis bergula! report kang!!! wakakakaka

Yu'xan Lee said...

take a break, keje mmg tak kan habes, hehehe pandai lak nasihat org...kat sini pon skrg keje makin belambak2 tak mcm dulu goyang kaki jek, huhuhu...

makin slim....nie yg jeles nih..., hehehe bagus2...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails