berangan atau mimpi?

Monday, January 3, 2011


tengok maisarah ni.

aku tatau la sama ada die ni tgh bermimpi ke atau tgh berangan?



aku masuk bilik tgk die tgh tido. eh jap. die  mmg tido. aku yg tido kan die. tapi tetibe ayah die pon join skali. elok plak tu tido sebelah camtu. yang maisarah lak cantik je die g lentok badan die kat en fadel.

disebabkan aku nampak cam kiut je makcik ni melentokkankan badan die kat ayah die, maka aku pon bersuara...

"ala..kiutnye anak mama tido.alalala kiutnye die."

ulang kali la aku sebut..last2 muke die bertukar jadi camni...|
 eh..tetibe mulut die tersengih. eh die ni tido ke tak? kompius aku. aku pon dok ulang lagi cakap...

"alololo...die senyum la plak..kiutnye anak mama ni. tido pon senyum2 lagi. kiutnye.."

las2..dah jadi camni lak!

hah kau! terus menyengih! mate tu dok pejam lagi tapi mulut tu menyengih nampak gigi! en fadel pon tergelak tgk. en fadel terjaga sebab die nak marah aku kacau maisarah tido.las2 tak jadi marah sbb tgk maisarah tersengih. hahaha~


dah lepas dalam 30 saat menyengih, aku pon dah benti bodek die. die pon stop menyengih dan sambung tido cam besa! hahah~ pantang kene jek ni!

terus muke die berubah jadi camni...

notakakiku: kiut...

1 comments:

dcharmed said...

alallal kiutnya!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails