rindu pulak dah~

Sunday, January 2, 2011

maisarah ni sejak aku balek dari kuching perangai die dah laen macam sket la. die asek nak berkepit je ngn aku. yg paling nampak sangat bile time tido. die cam nak aku sebelah die. klu die terjaga dari tdo mesti die carik2 aku. pastu tangan die mesti nak paut kat memane part badan aku yg sempat die paut. kiut kan??

agaknye serik kene tinggal satu malam time aku g kuching aritu. alololo...mama g keje la sayang bukan g enjoy! seb baek satu malam jek. dah la aku balek sini esoknye die demam. sian btol la. walaupun aku rase die demam sebab laen tapi aku anggap die demam rindu kat aku. wakakak. perasan je lebih!

lepas tu suke nak aku dukung2 die. klu aku dok sebelah die pon mesti nak aku angkat2 die. pastu nnti die hug aku! letak tangan pendek die tu kat tengkuk aku! tanak aku hilang la tu.kiut sangat. kekadang klu nak tido mesti nak aku pangku die. manja gile! huhu~

tengok... kan mama dah rindu kat maisarah.seb baek kejap je mama tinggal. klu tak ngan mama sekali demam! kan maisarah....hug mama sket! muahzxs...

notakakiku: cerita asal. sila letak 'dan en fadel' setiap kali korang bace perkataan 'aku' pada stori di atas... {padahal bukan manja ngn aku sorang je..hahah}

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails