azam tahun baru ke??

Sunday, January 2, 2011

arini ahad.
hari kedua dalam tahun baru.
ari yang besanye orang suke dok berehat2.

tapi laen yg jadi kat umah aku.
hal yang amat memeranjatkan.
eh tadek la terperanjat sangat!
tapi ade rase laen macam sket la.

sebelum haku stori panjang.. haku nak cakap bende ni kuat2!
oh Tuhan...saya sayang en fadel saya!!!

arini en fadel sibuk mengemas rumah. abes die cuci sumer area dapor!
licin! berkilat! bersih!
aku? takjub!!
peti ais pon abes die cuci!
gile la!
rajin sangat dah ni!
azam tahun baru ke??
stor abes die punggah bagi bersih dan susun bebaek!
oh takjub!
walaupun mulut die ade cot cet cot cet..tapi aku kagum gile ok!

aku? dok ngadap pc abeskan design kawen bbdak ni.
maisarah? dengan aktiviti besa die menyelinap restricted area!
tapi skang die tido!

saya nak amek gambar en fadel saya sedang mengemas tapi die tak pakai baju lak!
shekshi! hahah~

nnt rumah dah bersih saya amek ye!

oh Tuhan terima kasih sebab bagi saya en fadel saya!!

notakakiku: azam aku lak mende?

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails