operasi besar2 an!

Sunday, January 2, 2011

ni lah die operasi besar-besaran aku di ujung minggu!
aku tukang amek gambo je.
yang selebihnya en fadel yg buat.
owh..tamching~

sket tatapan untuk semua.
ye. rumah aku ni mmg bnyk sampah sarap!
dah suri rumahnye pemalas! wakakak~

tu baru satu je plastik garbage tu! ade 3 yg besar itu ok!
ade bende yg tidak sepatutnya berada di situ

baju yg aku punggah dari bilik sebelah. omaigod!

gila la huru hara!
die adalah penambah huru hara!
last2 en fadel memberentikan operasi pada jam 3.30 ptg untuk memberi laluan kepada solat zuhur.
yg setel part die. part aku lak.
melipat baju. memasak. membasuh dan menjemur baju.

saya sayang en fadel saya. dan maisarah saya juga!
gambar yg dah kemas aku lupe nak hamek. las2 aku dah kicah2 kan balek dapor tu! sori!!

notakakiku: gaya cam nak pindah rumah!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails