JPKA yg buat aku giler~

Wednesday, January 20, 2010

Hari Sabtu aku datang keje. Masuk la 11.20 blek 18.15 ptg. Semata2 nak siapkan JPKA aku yg mmg bnyk nak kene setel. Lelagi la bile TKP aku yg chair meeting ni. Cemas berganda aku kali ni. Nak hadap perangai buruk nyonya kertu lagi! Mmg patut cemas berganda!

Standard meja aku. Mmg tak penah nak berkemas lelagi la time JPKA menjelang tiba! Haywire beb! Klu tgk gambar tu, tu dah kire standard meje aku yg berkemas! Hahaha.


Perlu diingatkan..walaupun keje sgt menimbun...FACEBUK harus diupdate. Sila lihat screen pada laptop! Itu window FB kay! haha~ Nyempat je kan...

Beralaskan biskut oreo..haku dan anakandaku hanya lunch cara yg paling simple. Kafe tak bukak ok klu weekend! Kire ok la ade oreo. Putar. Jilat. Celup. Aku makan!!
Sungguh mulia ati arjuna chenta hati yg sanggup teman aku weekend bebaru ni. Sila lihat gambar dan cari benda yang tersembunyi! Hahah~ Itu la arjuna chenta hatiku yg temankan aku wat keje sambil mata tertutup! Sedap giler die tido. Tu tgh tahan sejuk tu. Hehehe~
So slame beh kuang 7jam aku ber'OT', keje aku hanye mampu siap 40% secara totalnya! Banyak lagi yg aku nk kene setel! Huwaaa~...Seb baek dah ade assistant! Lega sket.

Tapi aku kene ingat! Trust nobody key! Lelagi la dalam wat keje ko. Bukan ape. Takot terlepas pandang! Karang yang kene aku sowang2!
Learn from the mistakes!!

Yeah!


0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails