Kerja menilai kerja orang

Friday, January 15, 2010

Nak nilai kerja orang len bukan senang. Hati mesti maau ikhlas! Jgn hanye dek sekelumit dendam ayat tak tahan.haha kite mampu rosakkan masa depan orang len! Tapi bagi aku part nak nilai orang la part yang paling payah. Sape kite nak nilai die..aku bos haha~ .Hmm..hopefully semua yang aku nilai tahun ni berpuas hati dengan markah masing-masing. Insya Allah, saya akan seadilnya..!

Serius aku letih wat LNPT ni. Dari opis bawak balek umah dari umah usung balek ke opis! Akhirnya siap gak semuanye! So...after ni fokus aku kene pegi ke JPKA!! Ingat jgn pisang berbuah dua kali ye Puan Nurul!!
p/s: Arini besday arjuna chenta hati tershayang! Entri khas buat die akan kite buat kendian! Hepi besday darling!

1 comments:

Ummu Adnin said...

kepada en.fadil...hepi besday...best tak dapat laksam ngn bunga?haha...

Kepada pn. nurul...kira 'adil' la tu...hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails