Malam before ke klinik~

Wednesday, January 20, 2010

Serius aku cemas nak mati malam before nak ke klinik tu! Aku ade appoinment on 19th Jan. Yg membuatkan aku cemas tahap crazy frog adalah kenaikan berat badan yg mendadak! Aiyak~

Klu nak diikutkan nafsu makan dan cara makan aku yg dasat itu, mmg ade potensi aku nek lebih 4 kilo cam las month! Hahah~ Owh sungguh cemas!

Disebabkan aku dah lapa dek keje yg sgt banyak pada 18th Jan tu, kuar je dari opis, aku cakap ngan Encik Arjuna:

"Trase nak makan western ar!"
"Pegi Selayang nak?"
Hmm...jam dalam KancilKool dah tunjuk 8.49mlm
"Dah lewat la. Klu nak blek karang jaoh!"
"Kat mane dekat ngn kite?"
"Pegi Bangi nak?"
"Ok!"

So kitorang pon pegi la Bangi! Haha~ Tempat aku slalu lepak mase dolu-dolu. Rimbun Klasik. Owh sungguh klasik tempat tu! Hehe! Seb baek ade western. Aku smenanye dah lupe Rimbun Klasik tu ade ke tak jual western food. Alhamdulillah. Rezeki anak aku! Statement standard utk cover nafsu mommy die yg tgh membuak2!

Tanpa buang mase aku order la Grilled Chicken Chop! Pergghh~ Sedap nak mati! Klu ikutkan nak je mkn gune tangan. tapi agak melampau dan tak sanggup nak jadi cam ADNAN SEMPIT. haha~

Ni adalah rupa makananku setelah 2 minit sampai depan mate!

Serius sedap giler! Ditambah plak dengan ABC Spesel yg tip top tu! Perrgghh.. sampai skang aku terkenang! Sedap beb ABC die. Cukup rase sumernye!!

ABC yang sudah 60% aku abeskan!

Tengah siok2 ku hadap makanan tetibe tringat! Aiyak! Esok nak g klinik! Kene timbang la weih! Mati aku! Kompem minum air gula ar ni! Aduyai!!!

Encik Arjuna Chenta Ati bleh gelak je. Dah baes makanan baru tringat katenye!

Ah..Pasrah je la sok camne kan! Yang penting aku kenyang malam ni!Burp!!

Hanya setalah 17minit. Makanan aku dah jadi camni!! Aiyak!!

Ape jadi kat klinik esoknye?? Heheh~ Berat aku nek secara normal dan TAK perlu minum air gula! Yeay!! Haha~~ Puas ati aku!!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails