another 30w~

Monday, October 5, 2009


Alhamdulillah dah masuk 10w. So far aku rase ok walaupun morning sickness muntah-muntah-siang-dan-malam aku ni masih tak stop. Anak mama dok bebaek ek dalam perut mama ni.

Ya Allah izinkan kami untuk menimang cahaya mata kali ini...Amin~

So far makanan yang aku rase sgt sedap ditelan tekak aku ni ialah kuey teow kungfu mak siti. blakang ofis mr asben. Bleh dikatakan ari2 aku dok carik kuey toew kungfu. Aiseh mesti anak aku nanti terrer berkungfu. huhu~~. Air fevret lak fresh orange. Aku skang ni sgt jarang nak telan air suam sebab air suam ni pahit dan memudahkan aku untuk mengeluarkan isi perut aku! Mmg demand!! hehe~ Bleh dikatakan sehari me and mr asben spent almost RM50 untuk makan je! Aiyak!! nak suh aku masak kat umah mmg tak dapek la. Dapur la tempat yang paling allergic untuk aku masuk! Sabar babe. InsyaAllah sampai 3 bulan je...Amin~~

Klu morning sickness dikaitkan dengan masalah di waktu pagi, aku lak bukan stakat morning! Paling truk biler time dah nak masuk malam. Start kol 6 petang perut aku dah start sebu dah. Klu orang teganu sebut luga! Mak aku la ni sebut ari kamis ari tu! ekeke~ Bile ari dah start gelap je aku dah lembik dah. Klu tak muntah mmg tak sah! Kali ni dugaan ni lebih sket! Harapnye anak mama kuar dengan sihat dan sempurna nanti! Amin~

Utk papa gonna be..hehe (ekcelli blum decide nak suh anak panggil pe) thanzxs for being there! Sokongan abg la buatkan ayg lagi kuat nak tempuh hari2 akan datang. Lagi 30 minggu je sayang. Abg doakan yang terbaek untuk kite dan anak kite ek! Semoga rezeki kite trus melimpah ruah berkat bb dalam perut ni! Amin~

p/s:
Petang ni mok ayoh akan sampai dari makan angin kat brunei! Hehe~ Nak tido umah along la mlm ni. Wallet aku pon tak amek lagi kat umah along! Ngehehe~

Hoho~ Mlm tadi Chelsea menang 2-0 lawan Liverpool! Rugi btol tak dapat tgk! huhu~ Takpe la sakit ati nye pasal ngan astro, sport cennel terpakse ku korbankan!!!

4 comments:

Eija Talib said...

babe..am happy 4 u..congrats!moge² semua dipermudahkanNya untuk kandungan kali nih..take care..be strong..be happy..

Fadliana said...

aku try...

Fadliana said...

oo...camtu ker? awatla cam pening ni...aku slow lar...xpe2...budak baru blaja...anyway, baby kn strong tau...nanti dah besar jgn demand2 cam mama...ikut contoh acik fad ni...baru leh kawan ngn huda...hehe...puas hati aku dapat mengomen..haha

Fadliana said...

wei...aku bosan-bosan aku tukar alamat blog tau...hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails