Alhamdulillah~

Thursday, October 8, 2009


"Tu baby. Siap gerak2. Tak dok diam ni bb nih..Hehe. Ni agak2 lelaki ke perempuan ni??"

Ya Tuhan..takde perkataan lain yg muncul dalam pikiranku melainkan ALHAMDULILLAH. Bergenang jugak air mata aku. Kekadang tergelak bile tengok gelagat bb. The best part is our bb dah pandai lambai2 kat mama ngn papa die termasuk la Dr Nabila. Thanzxs Kak Bila. Serius smalam gue amat kaget bile tetibe terase sakit kat perut! Mr Asben pon tergelak sekali tgk bb yg sekadar black n white diimbas mesin scaner!
"So mc je la ye. Dok umah dendiam. Rehat banyak2. Folic Acid jgn lupe mkn" pesan kak bila!

Walaupun muntah2 aku tak lagi benti, <Smalam lagi la teruk aku muntah2. Tak sempat masuk umah tepi longkang gak jadi tempat aku kuar isi perut!> aku tetap kuatkan semangat dan gagahkan diri demi bb dan suami tercinta!!! Ya Allah, terima kasih atas segalanya!!

Nak tunggu 12w, nak masuk 2nd trimester!..lagi 2 minggu je lagi. Suspen yg amat!

"Izinkan kami menimang cahaya mata kali ni Ya Allah!"

Esok nak masuk keje dah..Wahai la badan! Tolong la kuat sket esok ye! Keje banyak dok nunggu kat opis ni.

-JPKA - 20th Oct : satu pon blum aku buat!
-Emolumen JKR utk PROKOM : esok due date!
-Kursus - November

Bos, sori ye sebab tak dapat buat keje ngn baek!! Klu badan saya sehat saya make sure sumer ok!

1 comments:

Ummu Adnin said...

Wah...advance ni baby ko...dia lambai-lambai kat ko to show that dia sihat...mama jgn risau...acik pun doakan baby sihat k...makan banyak2 biar jadi peti ais 2 pintu plak...keje don wori...sistem x ok...kite enjoy!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails