G E R A M

Wednesday, June 3, 2009

Aku pon penah marah babad sbb tak datang wedding aku. Bukan stakat wedding, majlis tunang aku pn die tak pegi. Sedih rasenye. Lagi2 la si babad ni aku anggap besfwen ever. dah merangkap cam adek aku dah pon! Seb baek time aku nak kawen tu die dalam pantang, So nak tanak aku terpakse terima kenyataan yang die mmg tak bleh nak datang! Aku smenanye benci ngan alasan! bagi aku org yg bagi alasan adalah org yg paling bodoh! tapi sebagai manusia yang waras, aku bleh pikir baik buruk, apa dan kenapa, sesuatu perkara tu berlaku! Aku tau bukan niat diorang pon tanak datang kenduwi aku. tak pe aku PAHAM!

Dalam kes eija ni..tak sangka aku bleh nangis bile die siap perli2 aku dan sampai skrang aku tak dapat any respond dari die even aku dah tinggalkan komen kat facebuk adda! nape? teruk sgt ke aku smpi ignore aku camtu?! aku mmg dh plan nk g sane! tapi apa kan daya aku mmg tak mmpu nk ubah plan! sampai satu tahap yg mana tanggungjawab aku sebagai isteri dan menantu meletakkan aku di tahap paling giler dan akhirnya aku akur dengan situasi. Pulang ke Batu Pahat!
Kenapa susah sgt ko nak faham eija! ko nak aku g SP? sponsor ar hotel baru nmpk ko bersungguh2 invite aku! hampes!! series aku geram! rase cam nak abaikan dunia luar pon ade! biarkan je yg mane mulut busuk nak kutuk aku kat belakang2! kawen dulu ar baru ko tau susah senang idop ade dua keluarga!

susah sgt ke nk jadi kawan yang memahami?!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails