Macam-macam Hal Lah..

Wednesday, June 10, 2009

Pantang abes PMS aku nih. komfem mimpi pelik dan bukan2.Menakutkan je!Aku ade baca dalam buku yg Aby bagi kat aku, sebaik sahaja terjaga dari mimpi yang bukan2 tu ludah sebelah kiri 3 kali. Haha. Takkan nak ludah sebelah katil kan. Seb baek Arjunaku sebelah kanan. Kalau tak? Huhu.Beristighfar banyak-banyak je la.Mintak dijauhkan dari segala keburukan.

Last Monday, waktu tgh makan-makan kat Garden Cafe, The Mall, En Suami tetibe bagi syarahan motivasi. Sumernye gara-gara aku kluarkan kenyataan yang menyatakan atiku sayu sbb sampai sekarang tak dapat baby lagi. Macam-macam kata yang dikluarkan En Suami. Mmg btol, kitorang kira bernaseb baek sbb pernah peknen. Klu nak diikutkan ramai kawan-kawan die yg sampai skang gigih berusaha. Allah Maha Adil. Tu yang aku kene bare in mind.

"Janganlah kamu bersikap lemah, dan janganlah pula bersedih hati, padahal kamulah orang yang paling tinggi darjatnya jika kamu orag-orang yang beriman" - Surah Al-Imran ayat 139

21st June 2009, our 1st anniversary. So excited. We will be at Melaka dat time. So celebrate kat Melaka la jawabnya. Bukan sengaja pilih venue Melaka. Kes nya aku ade kursus kat Melaka start from 22nd till 25th June. So alang-alang dah nak ke Melaka..aku ajak die skali gi Melaka. Planningnya nak wat something yang memorable. Tapi sampai sekarang tatau nak wat ape. Hadiah pon tatau nak bagi ape. Hmm..kene bagi hadiah ke?Huhu. Pagi tadi aku tanya die. "Ape ek yang kite nak buat anniversary kite nanti? Cube fikir satu perkara yang kita takkan lupe sampai bila-bila." Dengan selamba die kuarkan statement..." Apa kata kite bakar sumer chalet-chalet yang ade kat Melaka. Kompem sampai bile2 kite ingat!" Hampes!huhu.

So En Suami...any other gud idea??

Daisypath Next Aniversary Ticker

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails