Proudly announce! Saya adalah rakan SHAKLEE anda!

Monday, January 21, 2013


Mungkin dah ada sesetengah sahabat2 yang tahu saya sekrang adalah consumer tegar shaklee! Dah lebih 6 bulan saya consume barulah saya yakin untuk mengajak mereka yang lain turut sama menggunakan produk ni!
Berkesan ke?
Hmm...set yang saya sedang consume adalah SLIMMING SET BAGI IBU MENGANDUNG!
Memang sangat berkesan!
Saya kurus dari sebelum saya pregnant awak kedua.
Saya lebih enegertic.
Saya dapat bekalkan susu yang terbaik untuk anak. Alhamdulillah.
So...serius saya suka dengan set slimming ni!
Memang sangat recommend untuk ibu mengandung* dan ibu sedang menyusu!
* Lain sikit vitamin untuk preggy mommy!

Nanti lah saya stori dengan lebih mendalam pasal set ni.
Kalau ada sesiapa yang perlukan bantuan kesihatan jangan segan hubungi saya!

Nurul Affendi
Id no: 882623
FB: Nurul Affendi
ym: nurul_affendi
Whatsapp: 012 9626247



Mungkin ada yang mengatakan produk shaklee ni mahal. Jangan risau. Boleh dapat harga member dan saya siap oleh bagi jadual pemakanan yang betul! Dan sesiapa yang rasa nak try dulu shaklee ni...trial pack pon ada!

So...berminat tak?

1 comments:

Unknown said...

salam kenalan... dah selamat follow blog awak... jom sihat bersama2 shaklee.. jgn lupa follow yaa...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails