Playroom untuk anak2. Perlu atau Tidak??

Tuesday, October 2, 2012

Kalau tanya aku sah2 la jawapannya PERLU kan?!

Walaupun aku masa kecik dulu tadek pon playroom yang mak ayah aku sediakan tapi aku rasa macam kiut je kalau anak2 main dalam playroom tu.
Main la sangat kan?
Alih2 dok hangkut semua mainan kat ruang tamu macam maisarah dan iyas buat sekarang ni.

Kat rumah sekarang ni aku ada la buatkan ruang 'playroom' la kononnya. tapi rumah kecik kan...so ruang playroom tu tak la nmpk 'playroom'nya.

Actually kalau ikutkan aku, aku lebih suka panggil creativity room. Kat situ la tempat anak2 kembangkan creativity diorang. Macam lagi sesuaikan dari kita panggil playroom.Nanti sampai ke tua la diorang asyik nak main jek.

Kalau ada rezki aku nak sangat buat creativity room ni untuk anak2 aku yang tercinta.

Kat situ la nanti diorang main. Diorang belajar. Bergurau senda. Best kan?

Meh ushar sket bilik mana yang cantik!

merah dan hijau. nice kan?? rak tu nak kena custom made tu.

biru dan hijau. meja tu kat ikea ada. memang cantik la. sesuai tak kira lelaki atau perempuan.

Ni untuk anak perempuan la kot kan? Tapi sangat cantik warnanya. soft sangat!

Ini pon cantik. Still ada konsep hijau.

Menarik jugak kan letak cermin. Kalau maisarah ni nmpk je cermin dia suka la buat ekspresi muka yang macam2. Kelakar je!

Ini rasanya playroom yang belum siap deco. huhu~. Tapi still mengenakan konsep hijau dan biru. Lembut sangat warnanya.

Ni dah merangkap bilik tido dah ni. Tapi kalau camni memang kena tunggu maisarah dan iyas dah besar la. Tak harap la mama kat kamu berdua kalau katil siap ada wall climbing camtu!

So agak2 yang mana mampu dimiliki? Ekekeke. Kena menabung mulai sekarang ni. So kepada kawan2 sekalian yang sudi baca blog ni, sudi2kanlah klik iklan yang ada di sini. Nak mulakan tabungan creativity room utk anak2ku!! yeay!!

notakakiku: nanti kita pujuk ayah pulak.

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails