maisarah buah hati mama

Tuesday, May 29, 2012


Mama perasan yang sekarang ni maisarah terlalu kuat memberontak! Mama pon tak sure apa sebabnya. Maisarah rasa mama abaikan maisarah ke? Ke maisarah rasa mama tak sayangkan maisarah? Anakku maisarah...mana mungkin mama yang mengandungkan kamu 38minggu, menahan sakit nak melahirkan kamu, tak sayangkan kamu? Mama sayang sangat maisarah. Maisarah buah hati mama no 1.

Maisarah sayang,

Maisarah jgn la selalu buat mama rasa bersalah. Mama takde niat nak marah2 maisarah. Mama terpaksa tinggikan suara untuk kamu faham yang mama sebenarnya tidak setuju sama sekali dengan perangai maisarah yang kuat memberontak tu. Mama tau maisarah faham apa yang mama cakap. Maisarah budak bijak. Maisarah anak yg baik. Mama tau maisarah juga seorang kakak yang baik.

Iyas adik maisarah. Maisarah kena sayangkan iyas macam maisarah sayang mama dan ayah. Mama dan ayah tak pernah bezakan maisarah dan iyas. Apa yang mama buat untuk iyas mama buat untuk maisarah. Mama cuma harap maisarah dapat faham situasi kamu sebagai seorang kakak. Mama tau belum sampai masanya kamu nk pikul tanggungjawab seorang kakak. Tapi maisarah boleh belajar sikit2. Mulakan dengan berkongsi barang mainan. Mudah je kan? Satu untuk iyas, satu untuk maisarah.

Maisarah sayang,

Mama harap petang ni mama dan ayah balek maisarah takde idea baru dan pelik untuk attract mama dan ayah. Maisarah anak yang baek kan?? Semoga maisarah bantu senangkan mama seiring dgn nama kmu yg cantik tu. Maisarah erti kesenangan.

Amin.

Published with Blogger-droid v2.0.4

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails