saya sayang adek2 saya

Tuesday, September 20, 2011

kakak mana tak susah hati bile dapat brite adek diorang ditimpa malang.
sedeh btol ati aku ni.

nak marah pon dah tak guna.
dalam ati aku ni dah siap meraung. kalau dada aku bleh dikopek mmg tersembur air mata aku kuar!

aku mmg tak bleh tgk adek2 aku susah.
tak kire la tgh putus chenta ke.
tgh suffer dari sakit ke.
kene marah ngan ayah aku ke.
aku ni muke je brutal tapi dalam ati ada taman.

pantang kene jentik sket mula aku rase nak meleleh!

wat past is past.
yg penting kene slalu beringat.
cube renung balek kenapa Allah selalu uji kite dgn dugaan camni.
semoga kite semua sedar dan amek iktobar dari apa yg terjadi.

notakakiku: kaklang sayang sume. kaklang cuma nak keluarga kita sentiasa dilindungi Allah setiap masa. amin~

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails