STRESS jap otak aku!

Thursday, July 14, 2011

tetibe lak arini banyak call!
semua dok sebok tanya itu ini!
semua nak mintak tolong setelkan masalah diorang.
sebagai seorang yang berhati mulia dah tentu aku tolong!
ikhlas!

mane nak siapkan report JPKA.
mane nak siapkan ABT Jun 2011.
mane nak tolong setelkan masalah orang!

gile la!
pening dah aku nak setel yang mane dulu ni!

yang die dari pagi dok ngadap pc.
tenung monitor tak abes2.
kejap2 dgr die gelak sawan bersama kawan2.
time nak balek...
"boleh saya dapatkan booklet jpka esok pagi?"
"sori puan..banyak lak bende kene buat arini. ABT nak kene siapkan ni. esok due date dah"
"ye la. esok pagi saya nak jpka"

tetibe ati aku yg berhati mulia tadi tumbuh tanduk.
bongok btol la makcik ni.
tau mintak keje orang je.
paham tak ABT lagi penting!
bukan ade inisiatif nak bantu ke hape!

bengom!

notakakiku: bestkan jadi bos. dapat gaji besar giler. pakai kete besar. dok umah besar. tapi sayang. otak kecik!

1 comments:

fadhilah said...

LIKE (arini byk gile org call gak.. serabut!!!)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails