Cite adek maisarah

Thursday, June 30, 2011

 
first taim nak stori pasal adek maisarah.
dah 24minggu dah dalam perut mama ni.
alhamdulillah...
so far adek maisarah sehat sejahtera.
maknyenye usia adek maisarah dah 6 bulan
makanye tinggal beh kuang 3bulan lebih je lagi
jesteru itu aku dah mula patut pikirkan hari2 mendatang
lantas rase cuak mula nak jadi topik utama kotak pikiran aku.
berdebor awok rase..

stakat ni aku ngan en fadel masih tak tau jantina anak ni.
blum lagi nak scan gender die.
kalau dulu maisarah setiap kali scan mmg tak penah nak nampak
bile orang tny aku, jawapan aku mmg tak tau.
bile mintak pendapat ramai yg cakap laki.
ye la tu. mase maisarah dulu pon same!
ekekeke
kuar2 baby girl yang kiut!

yg penting bagi aku ngn en fadel... ni sehat sempurna sifatnye.
amin~
yang laen berserah dan tawakkal pada Allah..
hanya yang terbaek utk aku dan keluarga.

notakakiku: maisarah dah ready ke nak jadi along?

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails