sengal

Friday, April 8, 2011

pepagi lagi member aku dah kene bamboo ngn bos! ntah hape2 ntah. spoilkan mood orang je! geram aku! klu salah die takpe gak! ni salah orang laen die lak yang kene maki! bengom btol la mereka yang terlibat tu!

mmg agak stress pagi ni. kepala aku pon ding dong ni! nape ntah!

keje kene jalan gak! nanti karang orang tuduh aku tak buat keje.

tapi jom layan lawak bangang ajoi dulu...

Ajoi Jadi Penyanyi
Sumardi: Ko pandai nyanyi x joi?
Ajoi : Aku dapat nombor dua dalam pertandingan kelas aku
Sumardi: Hebat!, berapa orang pesertanya?
Ajoi : 2 orang

Sumardi: Ok, yang nombor satu tu nyanyi bagus sgt ker?
Ajoi : Tidak, malah dia x nyanyi pun
Sumardi: So, kenapa dia boleh jadi juara?
Ajoi : Setelah mendengar aku menyanyi, juri sepakat memilih dia sebagai juara.
Sumardi: Fyuhhh…., ko pernah bernyanyi di depan orang ramai?
Ajoi : Pernah, gua pernah sekali menyanyi dalam bas.
Sumardi: Kemudian, apa yang terjadi?
Ajoi: Drebar bas tu bagi aku duit RM50
Sumardi : Hebat, jadi ko dapat RM50 kerana menyanyi?
Sumardi: Bukan, dia bagi duit supaya aku berhenti menyanyi

credit isuhangat

notakakiku: sengal~

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails