inilah dia aku

Wednesday, April 6, 2011

aku dari dulu lagi mmg cukup allergik ngan golongan yang suke besar2kan cite.
golongan yang suke canang pasal hal perbadi kat sume orang.
aku mmg pernah ade kawan yg jenis camni zaman sekolah tu.
las2 budak tu kitorang panggil "loudspeaker".
die tu mmg jenis kepoh sket. time tu aku rase die je kot yg ade bf.
ye la bebudak darjah 6 mane nak ber'boipren' lagi.
so setiap mase la die suke stori pasal bf die ni walaupun tak penah sekali pon kitorang tanye.

las2 kitorang malas nak layan. end upnye budak tu makan la sensorang setiap kali time rehat.
kesian..
maafla ye n***a. awak bukan type kami!
kami takde bf yang caring sampai nak eja curry-puff pon tolong selak kamus!
huh~

aku mmg jenis yang agak kurang suke stori hal personal. lebih2 lagi kat orang yg tak rapat dan orang tu aku tak berkenan. laen la klu die mmg rapat ngan aku. mmg la jadi tempat aku luahkan perasaan. bleh gile la aku klu sume masalah aku pendam sorang2!
tapi tak bermakna aku jenis yang suke canang sumer benda kat sume orang. mungkin ade yg tak bape paham ngan perangai aku dan anggap sikap aku tu seolah2 aku ni jenis pendam sume masalah aku. dan mereka merasakan sikap aku tu bg ancaman pada mereka.

sowi kepada yang menegur. nilah dia sikap saya. takkan saya nak stori masalah saya kepada awak yang bukan sekutu saya. ye saya mmg pilih bulu. hanya mereka yang rapat dengan saya sahaja yang tau apa yang terjadi kepada saya. tapi awak jangan risau. saya sendiri dengan segeranya bgtau awak bile saya dah mati."puan..saya dah mati!" dengan cara itu mudah la saya utk datang mencekik awak tanpa rasa bersalah sebab saya dah mati!

huh~

ok2. aku melalut!

notakakiku: aku ingat zaman budak2 dulu je yg spesis loudspeaker ni. yang tua bangka yang bleh guna otak utk berpikir pon ade jugak spesis loudspeaker! haih~

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails