Selamat ke botol anak korang?

Tuesday, March 15, 2011

ok..lepas isu ni dah hangat kuar kat paper aku rase barulah ramai yang sedar. alhamdulillah berkat research aku before delivered kan maisarah aku dapat tau pasal keburukan polycarbonate ni. so klu aku nak beli botol maisarah mmg aku akan cari BPA free. klu nak lebih selamat aku akan cari botol PP- polypropylene.

first botol maisarah yang aku beli ialah tommy tippee..botol ni mmg bagus. PP and BPA free. ni fevret maisarah sampai ari ni.

ade jugak la satu dua botol maisarah yg aku tatau tahap keselamatannya. sebab botol2 tu bukan aku yang beli. maisarah dapat adiah. kekadang aku maen bantai je gune. okla. memandangkan kerajaan pon dah mula mengharamkannya..so aku akan make sure maisarah guna botol BPA free sahaja!

kompem pasni botol2 ni naek harga berganda2!! orang malaysia kan suke take advantage! bukan nak tolong sesama manusia! haish~

notakakiku: tapi apsal nak haramkan mulai 2012? bongek kerajaan ni!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails