Jam kat Highway Karak!

Monday, February 7, 2011

Jam teruk okay!
bukan sket2nye jem.
korang bayangkan aku , en fadel dan maisarah travel dari Terengganu 12 JAM!!!
besanye 6 jam kitorang dah sampai destinasi tapi kali ni mmg gile!

dari umah mak ayah aku ke kuantan dah 4 jam.
kete punye la berderet.
besanye cume 2 jam setengah.

dari kuantan ke karak melalui LPT tak bape lame sangat. cume sesak sket bile nak masuk tol.
beh kuang 2 jam aku kat LPT.
kire ok la...

yg aku tak pahamnye..
dari exit Karak ke exit Gombak amek masa 6JAM hokek!!
besanye 45 minit je oi!!

kete punyela berduyun2 berderet2..slow terkemut2..!
stress aku ngn en fadel smlm!
berderet kete tersadai tepi jalan.
dengan hood enjin semua terbukak!
kompem kete panas!
sampai ade satu kete satria biru, driver pompuan meletup mase tgh daki bukit.
bbtol sebelah kitorang lak tu!
cemas!! seb baek tak terbakar!

gilak ar!

maisarah sedap gile tido.
seb baek die tido klu tak seksa nak bawak kete die dok bising2!
paling laju en fadel bleh pecut hanyalah 15kmph!!
omaigod! merangkak lagi laju aku rase!

bile dah dekat nak sampai terowong which is dah dekat dengan genting sempah makin teruk!
masyaAllah...rerupenye kete bnyk sangkut kat petronas genting sempah tu.
masing2 bagi signal kiri nak masuk sana.
200m di hadapan jalan SANGAT clear okek!
tak paham btoi la aku!
ape la punye bongok orang MTD yang langsung tak tolong kawal lalulintas kat genting sempah tu!
hanye sebab ramai yg masuk kiri nak ke RnR tu abes efek kete dari exit Karak!
series aku bengang!
dan orang y gpatut kene blame adalah warga MTD!
korang tau katne aku bleh buat report??
bagi ajar sket diorang ni! yg aku tgk ramai orang PTD berbaju jaket keselamatan tersadai tepi2 jalan!
nak kate bg bantuan kat kete2 yg tgh panas enjin tu tak jugak!
haii..bukan enjin je panas! aku pon panas!

seb baek..aku berjaya bangun tido arini.
3 jam je ok aku tido. sampai umah kol 2pg.
5:30 dah bangun!
fuh!

semoga arini lebih baek dari smalam!! amin~

notakkaiku: ok..nak pegi meeting!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails