esok dah start keje

Sunday, February 6, 2011

aku still kat teganu.
barang dah start packin2 sket2.
bajet nak tolak kol 10pg.
skang dah terlajak pon kol 11pg.
still tak mandi.
tadek ati lansung nak balek KL.

padahal keje menimbun tgh tunggu dah tu.
kepala otak dok ligat pikir ape nk kene buat esok.
haih~
klu ikut cakap mak aku...
"klu pikir pasal keje..mmg tak de sudahnya. jgn sampai nak tutup mata nak mati ingat keje lagi dah la.."
hahah.
pedas! makan dalam beb!

nak wat camne. tu dah tugas kan. tanggungjawab lak tu.
tu baru cakap pasal keje kat opis.
bisnes aku lak..haih...pon menimbun keje tgh tunggu.
nek ni berderet customer tunggu.
tu yg wat aku seram nak blek KL!
kompem hectic!

esok aku ade meeting pagi.
kene siapkan laporan JPKA
kene siapkan penyata terimaan dan bayaran
kene siapkan laporan WPK.
haih~
kompem blek lambat lgi sok!
mencik sungguh!

dok kat umah ni mmg heaven la!
otak rileks gile!

takpe..nnt bulan 4 ni aku nk cuti panjang!
nak blek sini lagi!

notakakiku: ade orang cakap pasal janji org munafik. aku rase die cam tak sedar diri. hopefully die tak jadi antara org munafik esok! jgn tetibe demam sudeh~

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails