suke menjerit tak bererti bakal menjadi penyanyi!

Thursday, January 6, 2011

baju baru ayah beli. mark n spencer ori k! haku pon tak penah dapat!
hambek ko! sket punya panjang tajok entry aku kali ni! sekali lagi dan seharusnya entry kali ni berkait dengan anak dara sulung aku ni. maisarah. lately ni mmg die suke benor menjerit! suke wat suare nyaring die tu! kekadang suke menjerit kat tlinge aku. mau nye pekak tlinge mama ni nak oi!

korang tgk gaya maisarah ni.
ni tgh sonot menjerit la ni
dah makin galok. siap tepuk2 tangan!

aku suh die smile..trus jadi camni muke die!

owh sambung jerit2 lagi!

dan lagi! jerit tanpa henti!

oh dah benti! letih ke nak oi?
klaka tau maisarah ni. makin bijak die berfikir makin pelik perangai die. macam2 gaya yang die buat! klu lawan2 jerit ngn aku tu nombor satu! pantang ade muzik badan dah mula berenjut2. klu dgr azan aku tunjuk silent die trus diam. eh kekadang lagi aku suh diam lagi die menjerit. aish! camne pon prangai die..tetap jadi hiburan aku ngan en fadel. lelagi la klu ati tgh panas. tgk maisarah trus sejuk! ni la orang kate penawar duka.

notakakiku: tiut...

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails