quality time

Tuesday, January 4, 2011

setengah jam lagi dah masuk kol 12 malam. maisarah tgh nyenyak tido. badan die still panas. kene slalu monitor. en fadel sebok siapkan tempahan kad orang. aku lak. ngadap pc siapkan report. sekali sekala layan fb, hapdet blog dan cuci mata. ekeke.

kan best klu keje sendiri. mase tu banyak dengan famili. korang bayangkan la. mase yg aku ade dgn maisarah dan en fadel sgt terhad. lets call it my precious quality time. pepagi aku dah bangun kol 5. time maisarah pon sama bangun tapi tadek la sempat aku nak maen2 dan gelak2 ngan die. stakat bertegur sapa menyengih dari jaoh ade la. itu bukan my precious quality time.

aku g keje kol 6.40 pagi. abes keje kol 4.30ptg. sampai rumah beh kuang kol 5.15 petang. sampai rumah bukan bleh trus maen2 gelak tawa bersama family. mesti aku bersandar kepenatan mengharungi jem. peluk2 maisarah. gelak2 jap.pastu dah petang. masak untuk makan mlm. klu aku rajin la. sambil2 basuh baju. klu ari yg aku kene basuh la. CD maisarah wajib basuh ari2. so..dah terbuang masa lagi kat situ. kejap je dah kol 7 ptg.

maisarah kene mandi. lepas mandi minum susu pastu kompem die tido. sampai pagi. hah??!! manenye my precious quality time? anak haku dah tido dah pon! sedeh kan?? aku rase aku dapat spend masa yg bbtol precious quality time tu beh kuang sejam je kot sehari. klu ari keje la. klu ngn bapak die bleh la layan sampai tgh malam. ekeke. tapi maisarah kol 8 dah tido dah!

haih...untungnye sape yg jadi surirumah. takpon bekerja dari rumah. bestkan??

notakakiku: maafkan mama...

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails