cuti raya cina

Wednesday, January 5, 2011

ok2. aku tau sumer dah berebut nak suti panjang time raya cina ni. raya cina 2 dan 3 februari. ari khamis dan jumaat. so dapat la cuti direct ke sabtu dan ahad. pada korang yg tak tau...1st feb ni adalah cuti hari wilayah! maka dapat lagi satu cuti..


dengan itu ramai la yg nak cuti 2hb tu! aku pon plan mmg nak cuti sebab nak blek ganu. ye la.. azam tahun baru ni aku mmg nak kerap balek. sementara ada nyawa ni...bnyk2 kan la jenguk mak ayah. kan?

tapi pagi tadi bbdak ni remindkan aku yg awal bulan tu kompem sesak nafas nak prepare report! aah la wey!!! report camne??

aiyak!!!

tak dapat la nak cuti camni kan? tapi maybe tak bnyk beban sangat sebab maybe waran pon blum masuk lagi. so tadek bnyk transaction la. ok2..masih boleh dipertimbangkan!

tup tup ade plak yg datang kat aku cakap die dah chop nak cuti 2hb tu. siap ulang 3 kali nak cuti ari tu. nampak sangat tak bagi aku cuti! hampeh!!

so camne ni nurul??

notakakiku: rindu kat maisarah yg still demam tu!

1 comments:

fadhilah said...

omg! cuti pjg ke? yes sy mau apply! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails