stori terkini

Sunday, December 5, 2010

saya isytiharkan diri saya gugur kali ke3!

ye kawan2.
saya dah selamat menggugurkan fetus yang tidak sempurna itu.
alhamdulillah tak perlu nak cuci sebab kuar sume.

sedeh.
sedeh sbb maisarah tak dapat adek.
sedeh sbb tak dapat nak kembangakn family dalam masa terdekat.
tapi sume kuasa Allah.
hanya Dia yang tahu hikmah disebaliknya.

cam yg penah saya hadapi dulu.
bile gugur dan tidak dicuci (D&C) rasa sakit lepas gugur tu sangat la sakit.
sebab masih ada sisa darah yg blum abes kluar.
jgn risau. tak berbahya.
cume makan masa sket nak bagi kuar sume.

saya cume perlu rehat sbb darah bnyk sangat kluar.
ari2 sakit kepala.
skang masih sakit kepala.
smoga segalanya dipermudahkan.
amin~

notakakiku: MC 2 minggu!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails