masanya telah tiba

Thursday, December 2, 2010

perut saya dah mula rasa sakit yang amat.
rasa sakit ni saya dah penah alami masa miscarrige 2 tahun lepas!
rasenye cam tak lama lagi saya perlu admit ke wad kecemasan!
kawan2 jgn risau...saya dah ready mental dan fizikal.
cuma saya tak sanggup nak hadap procedure yg agak memalukan dan melecehkan.
kompem vagina saya akan diseluk2!
oh~ tak sanggup!

keje kat opis saya dah mula agihkan pada ain.
hopefully bebudak ni bleh buat yg terbaek sewaktu saya tadek!
ingat makciks sumer..report kene hantar kat puan lai 6th ni!

darah ketul2 dah mula keluar.
sakitnye..
ya Allah permudahkan lah segalanya.
amin~

saya tgh tunggu en fadel amek saya.
naseb baek saya tak drive arini.
klu tak kompem tak bleh bawak.

saya kene tenang.
klu saya tak tenang keadaan akan jadi rumit.
takpe. saya dah 2 kali hadap bende yg sama.
hopefully kali ni saya lebih gagah dan tabah!

notakakiku: nak peluk maisarah before pegi spital.

5 comments:

shaida said...

take care beb...aku tau kau kuat orang nyer

Ummu Adnin said...

good luck..semoga Allah mudahkan dan bagi yang terbaik..jangan risau2 ok..

Eija Talib said...

babe,take care!

Cik Puan Dianna said...

nurul, miscrg lg? awat jd lg tu..?ko jg diri baik2 tau...aku pun ngh tunggu nk lahir bb ni

Yu'xan Lee said...

tak tau plak nurul miscarriage, byk2 bersaabr k, take care..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails