akhir-akhir ini

Thursday, November 11, 2010

susah saya nak stori.
bak kate orang diluah mati mak ditelan mati bapak.
saya tatau apa yg jadi pada saya.
eh saya tau2!
tapi saya tatau apa yang harus saya lakukan.

sejak akhir-akhir ni saya jadi sedikit tidak bermaya.
bukan sahaja badan yang letih.
otak pon sama letih.
orang kate...otak yang cerdas melahirkan badan yang cergas.
ternyata badan saya jadi lemah adalah disebabkan otak saya yang tidak berapa cerdas.

setiap kali saya bersiap sedia untuk pulang ke rumah saya mesti berazam nak masak2.
nak maen dengan maisarah puas2.
nak borak2 bersama en fadel.
tonton movie yang berlambak tu bersama.
tapi setiap kali sampai rumah mesti saya jadi letih dan tidak bermaya.

tengok aja semalam.
saya rasa sangat tidak bermaya.
konon sampai rumah mau masak2 sedap2.
tapi keletihan ni buatkan saya malas nak buat sume keje.
last2 en fadel goreng ayam dan pegi kedai carik nasik lemak!
haih.
lepas magreb je saya baring sebelah maisarah yang sedap hisap susu.
ntah bile masa saya tetido.
kejap2 saya bangun bile maisarah cakar2 muka saya. mungkin nak ajak bermaen.
mama letih la maisarah.
haih.
loser!
kesian anak saya.

saya tak suke saya macam ni.
tolong sila bersemangat kembali.

notakakiku: setiap kali aku tengok maisarah...this 3 words i always said...mama sayang sangat maisarah..owh sori..4 words! haha

updated: mrs eija n mr shamsul got their first son yesterday at hosp. sp. congrats! yeay!!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails