AIR ASIA sila frenly!

Thursday, November 11, 2010

aku baru je lepas berurusniaga dengan AIR ASIA!
kesimpulan yang bleh aku cakap....
AKU SANGAT BENGANG DENGAN AIR ASIA!

apa yang aku bengang sangat ialah:
1. orang di kaunter air asia KL SENTRAL (ahh..apsal la aku lupe nak amek nama!) kaunter 7 sangat tidak frenly. nape aku cakap camtu? sebabnya...aku CUSTOMER yang bleh dianggap tatau pape..sebagai orang perantara ko patut advice aku apa yang patut aku buat dan bape yang patut aku bayar! bukan pandai amek duit pastu deal sume bende then cakap ada lagi cost yang kene add up! bodoh! len kali explen la sedetail-detailnya!! Dato' Tony Fernandez..sila pastikan semua pekerja tau etika kerja masing2. Klu tak AIR ASIA akan sentiasa dapat bad repo! Pompuan di kaunter 7 tadi dan mana2 pegawai laen patut diberi latihan yang lebih macam mana nak entertain customer! baru la orang puas hati!

2. orang di premium customer service line pon sama hamprak langsung tak frenly! sila frenly okek! sila advice customer yang tak cukup ilmu macam aku ni tentang polisi dan prosedur penukaran masa dan tarikh. tadek la aku buang masa kene ulang alik pegi ke kaunter AIR ASIA yang sengal di KL SENTRAL tu! buang masa, tenaga dan buang duet aku bayar tiket parking yang mahal!

3. kaunter AIR ASIA di KL SENTRAL lebih kepada pasar basah jual ikan! sangat bising dan langsung tak nampak professional. mesin no giliran dah ade. memasing dah amek nombor tapi still g serbu kaunter macam haram jadah berlonggok2 kat kaunter. nasihat dan cadangan aku..sila sediakan satu kaunter pertanyaan dan sorang pegawai di tepi no giliran tu untuk memudahkan orang tau hala tuju memasing. tadek la sumer g serbu kaunter! pening aku tgk! dah jadi cam pasar jual ikan dah! sila la jadi professional sket AIR ASIA.

huh~! aku sangat la berapi! seb baek la tiket yang aku nak g tukar nama ngan date ni tiket adek aku untuk ayah aku. tadek la aku berapi sangat. klu ikutkan ati ni mmg aku dah blasah je minah kat kaunter 7 tu! Eeeee......sangat la geram okek!!

notakakiku: klu aku boikot airasia susah la aku nak fly g jalan2! huh~

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails