Thank you Allah

Tuesday, October 12, 2010

memang demam maher zain dah makin parah kat mesia ni. lelagi la bile pakcik tu dah jejak kaki kat mesia ni. tgk je la gelagat wardina dalam mhi. cam poyos je. (sesape yg nak tau google la kat you tube cari maher zain mhi..korang tau ler camni gelagat wardina!)

aku pon minat gak maher zain ni. lelagi la maisarah. lagu2 maher zain dah jadi lullaby die pon!pantang nek Miss VJ kompem ayah die pasang CD pakcik maher ni.

ok2. aku bukan nak cite pasal pakcik maher dalam entry kali ni. tetibe datang rase keinsafan dalam diri ni. aku semenanye baru pas bace blog baby ammar. pilu. series aku pilu. sedeh yg amat. tak dapat aku nak bayangkan camne klu aku kat tmpt mak die. nauzubillah.

teringat kat buah ati kat rumah. thank you Allah for giving me opportunity to become a mother for a lovely doter! alhamdulillah. syukur maisarah sehat sempurna. mama mana yang sanggup tgk anak die menderitakan?

memang besar dugaan Allah bagi kat mama ammar. terlalu besar. semoga die terus tabah hadapi segalanya. Ya Allah ko kuatkan semangat ibu ammar dan buat lah yang terbaek untuk ammar! sesungguhnya Kau lah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang! amin.


mama sayang maisarah sangat2
xoxo


notakakiku: alhamdulilllah. all praises to Allah!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails