mintak tolong kawan2!

Friday, October 29, 2010

hard to say this!

but seriously aku dah fed up!

tolong kawan2...
tolong ajar camne nak remove all underlines below all links dalam blog aku nih?!!

aku dah try memacam but still the same!

geram samapai aku tukar 7 kali aku tukar theme blog mlm ni!

tolong la kawan2 yg pakat IT!

mak ni buta IT sket!

mencik ar tgk link aku tu sume ade underline..tak santekkk!!!

help me plis.....!

notakakiku: ntah ape tangan gatal aku menekan sampai ade bende tu!

3 comments:

fadhilah said...

http://www.gokhiel.com/2008/12/how-to-remove-underline-below-text-link.html

dcharmed said...

text-decoration:none

put in your css codes tuk sume class yang ada a:.....

cth :

a.link {
text-decoration:none;
}

Nurul Affendi said...

kawan2 saya dah try.. tapi tak leh gak la!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails