Langkah Atas

Thursday, October 28, 2010

Step Up-2006
 Masa cite ni kuar aku baru nak hangat2 bercinta dengan en fadel. time tu die tatau lagi yg aku smenanye penah simpan cecite untk jadi hip hop dancer! wakakaka. sila jgn gelak! before aku g tgk cite ni kat wayang aku ade preview trailer die kat myspace. which is very glamer dat time! and also punca cinta aku dan en fadel. kah kah kah. giler best trailer die. so aku kompem yg cite die sgt best. tanpa buang masa aku terus ajak en fadel nonton cite ni kat wayang! memule die tak konfiden gak nak layan cite2 camni. beh kuang 90 min later kitorang kuar wayang...hammmbekk kau!! marbelles giler cite ni!! aku dalam wayang siap bergoyang2! kah kah kah! tak rugi! en fadel pon dah jatuh chenta ngan film ni. and from dat moments baru die tau yg aku ade simpan cecite nak jadi dancer! hahah~ psstt..hero die sangat hensem dan sempoi! lokasi cite adalah di Maryland Shool of Art (MSA).

Step Up 2 The Street - 2008 



Sequel kedua.aku tak hengat bulan bape. tapi yg aku hengat kitorang tak sempat tgk kat wayang. las2 beli dvd je. time tu dah kawen. so layan tgk kat umah je. cite die pon marbelles. cume hero die tak sesempoi yg first. this time yg gaye sempoinye adalah heroin. terbalek ngan yg first. tapi kali ni choreographer die best gilak. the street la katakan! mmg best!! still ade connection dengan MSA.


Step Up 3D - 2010
Sequel ke3. maybe yg terakhir aku rase. bakal gegarkan wayang tak lama lagi. dari trailer yg aku tgk pon sangat hebat!! tak sabar nak tgk. cume kali ni main area die bukan lagi di MSA. mungkin penonton dah boring kat area MSA. so kali ni diorang berubah tmpat lak. Lupe lak nak mention.. cite step up ni tadek la cam sambung2 dari satu sampai 3. tak cam twilight! sape yg tak tgk 1 klu tgk 2 tadek la efek mane pon. mmg ade karektor 1 dalm 2 tapi tak bnyk dan tak bg efek. aku rase utk yg ke3 ni pon same. hmm..nak tgk kat wayang ke nak tggu dvd je??

updated: baru pas google tadik. rupenye ade sequel ke4 pasni Step up 4 Ever!

notakakiku: bile mau dating loving2 ngn en fadel ni...?

1 comments:

fadhilah said...

aiyak! mmg sgt best! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails