8 bende ajaib~

Tuesday, October 19, 2010

Saje nak share. bukan bererti aku gatal atau otakku 'biru'. saje nak tambahkan ilmu. ilmu ke neh? amek yg mane baek je la ek!


1 . SELEPAS BERTENGKAR
Betegang leher dengan pasangan membuatkan darah naik dan degup jantung makin pantas.Tapi selepas konflik terungkap dan masalah diselesaikan tiada yang lebih baik selain meredakan amarah dengan merangkul pasangan dan menciumnya penuh ghairah.ia memberikan satu kegilaan buat isteri selain merasakan satu ketenangan.



2. SUASANA BAHAGIA
Seperti kemarahan dan kesedihan, kebahagiaan atau kegembiraan yang berlebihan juga menghadirkan mood seks bagi isteri. contohnya sewaktu suami mendapatkan pekerjaan baru, kenaikan pangkat atau mendapat hadiah yang diinginkan daripada suami maka isteri punya semangat positif yang berlebihan. Jadi kenapa tidak cuba menggunakan ghairah tersebut untuk bercinta.


3.STRESS
Memang stress dianggap meningkatkan tekanan emosi sampai ke tahap ekstrem tapi pada sudut lain pada wanita, ia mampu meningkatkan tahap libido mereka. Oleh itu saat melihat isteri sedang stress tiada salahnya anda cuba memberikan kehangatan untuk meredakan ketegangan yang dialaminya dan memanafaatkan tahap nafsunya yang sedang tinggi. Selain itu seks jugak boleh meredakan sakit kepala akibat strees yang dialaminya.


4.CEMBURU
Sama seperti stress, cemburu turut mempunyai kesan pada sudut yang berbeza.Sebagai contoh melihat suami sedang berbicara mesra dengan wanita lain , isteri mungkin cemburu. Difikirannya, suami anda adalah miliknya sepenuhnya, bukan milik wanita lain.Melihat perkara ini jugak akan menghadirkan rasa persaingan yang perlu menunjukkan kelebihannya termasuklah dalam soal seks. Oleh itu, jika terasa hubungan seks makin hambar, maka jia berani berikan sedikit cabaran pada isteri kemudian memanafaatkan momen cemburu ini dengan mengajaknya ke ranjang. Tapi awas, jangan praktiskan jika anda punya isteri yang cukup emosi dan punyai tahap cemburu melampau, bimbang nanti ada akan menerima hukuman sebaliknya.




5.WAKTU SUBUR
Wanita sangat mudah terangsang pada hari² suburnya yakni kira² dua minggu selepas hari haid terakhirnya. Inilah masa paling tepat untuk suami mengajak isteri untuk melakukan skes. Akan tetapi keadaan inin agak sukar dibaca jika isteri anda termasuk dalam golongan haid tidak teratur.

 
 6.SUASANA ROMANTIS
Makan malam berdua, menonton wayang tengah malam bersama, mengelus rambut saat sedang berehat sudah dianggap suasana romantis bagi si isteri.Tentunya tidak sukar unutk melakukan perkara ini bukan! Jadi apa lagipraktikkan terus dan birkan dia cair dalam pelukan anda.



                      7. BERJAUHAN DENGAN ISTERI             
Tinggal berjauhan dengan suami mampu menyebabkan isteri berasa teruja untuk bersama suaminya, sama juga dengan lelaki. Perpisahan dengan pasangan walau sekadar beberapa hari akan membuatkan pasangan saling merindu. Ketikan bertemu luapan cinta dan ghairah cinta yang dipendam akan meledak. Tidak mustahil suami akan merasai hubungan seks yang luar biasa selepas beberapa lama berpisah dengan isteri.


8.KREATIF          
 Seorang isteri tidak akan mampu menolak ajakan seks jika suami seorang yang kreatif malah acara ini akan cukup ditunggu-tunggu kerana mahu melihat apa pula aksi terbaru yang hendak dipamirkan. Maka belajarlah tentang teknik² seks yang berbeza untuk menyenangkan isteri selain menghindari siteri dari merasa bosan dengan seks.

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails