saya tak sehat

Tuesday, September 21, 2010

smlm balek keje saya dah dapat rasa yg saya tak sehat.
dalam kete asek dok uwek uwek je.
sungguh tak larat.
kepala berat cam ade bulldozer dok hinggap.
en fadel cadangkan g klinik.
saya je yg mls sebab blum solat asar.
sampai je umah telan panadol 2 bijik.
solat asar. pastu pengsan sampai kol 8 mlm.
en fadel kejut solat magreb. pastu pengsan lagi.
mulut asek pahit je.
ntah nape ntah.
arini saya ke klinik.
saya alami heartburn yg agak truk.
angin dalam badan dah jadi cam ribut topan yang terperangkap tak dapat nak kuar.
saya rasa sangat tak selesa.
doktor bagi mc suh rehat.
saya rase cam pernah alami sume ni dulu.
beh kuang setahun yg lalu.
waktu itu saya peknen 9 minggu.
adakah....??

notakakiku: tetibe tringin eskrem roti!

3 comments:

fadhilah said...

tak kire nk congrats gak! haha
sabar2.. jgn stress2!

Nurul Affendi said...

apakah????
sampai hati ko congrats atas kesakitanku!
huwaaa~

atiesham said...

hoyeh hoyeh!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails